You are currently viewing Οι NE OBLIVISCARIS κυκλοφορούν το Drum Playthrough του “Citadel”

Οι NE OBLIVISCARIS κυκλοφορούν το Drum Playthrough του “Citadel”

Οι Αυστραλοί extreme progressive metal τιτάνες NE OBLIVISCARIS, στέκονται ασυναγώνιστοι.
Τώρα σας καλούν να γίνετε μάρτυρες μιας από τις πιο εκπληκτικές επιδείξεις τεχνικής τέχνης και αμείλικτης δύναμης:
το παίξιμο των τυμπάνων από τον Dan Presland, ένα ταξίδι στην καρδιά της καταιγίδας.

Όπως η δυαδικότητα του φωτός και του σκότους καθορίζει τους ήχους τους, έτσι και η κρουστική μαεστρία του Presland διαμορφώνει την ψυχή των NE OBLIVISCARIS.
Επιστρέφοντας στους βροντερούς ρυθμούς του magnum opus τους του 2014 “Citadel”, που τώρα αναγεννιέται μέσα από την αλχημεία του σύγχρονου remastering, ο Dan Presland παρουσιάζει μια απαράμιλλη επίδειξη της τέχνης του.

Αυτή η φρέσκια ενσάρκωση αναζωπυρώνει τα περίπλοκα στρώματα του άλμπουμ, όπου το drumming του Presland είναι μια ακλόνητη δύναμη, μια θύελλα που ωθεί κάθε κομμάτι από το “Painters of the Tempest” στο “Devour Me, Colossus”.
Κάθε χτύπος, κάθε συντριβή, κάθε παλμός του kick drum αντηχεί με τον συλλογικό χτύπο της καρδιάς των NE OBLIVISCARIS, συνοψίζοντας το απόλυτο μεγαλείο της τέχνης τους.

Το “Citadel” Remastered κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου σε φυσικές μορφές.

➤ Stream “Citadel” Remastered: https://neobliviscaris.fanlink.tv/Citadel

➤ Προπαραγγελία “Citadel” Remastered: https://redirect.season-of-mist.com/NeOCitadelRemaster

Tracklist:
1. Painters of the Tempest (Part I): Wyrmholes (3:08)
2. Painters of the Tempest (Part II): Triptych Lux (16:35)
3. Painters of the Tempest (Part III): Reveries from the Stained Glass Womb (3:35)
4. Pyrrhic (9:50)
5. Devour Me, Colossus (Part I): Blackholes (12:36)
6. Devour Me, Colossus (Part II): Contortions (2:28)
Total runtime: 48:12

Η παρακολούθηση τυμπάνων για το “Exul”, τον τέταρτο long-player από τους Αυστραλούς extreme progressive metallers Ne Obliviscaris, ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2020.
Υπάρχει ένας δυσοίωνος τόνος σε εκείνη την ημερομηνία:
Μάρτιος 2020. Η διαχωριστική γραμμή της πανδημίας.
Εκείνο το μήνα, ο Daniel Presland άφησε τα τύμπανα του στο Nashville του Tennessee, με τον Αμερικανό παραγωγό Mark Lewis. Καθώς οι ακυρώσεις πτήσεων αυξήθηκαν και τα σύνορα έκλεισαν, ο Presland έφτασε στο σπίτι κυριολεκτικά λίγες ώρες πριν η Αυστραλία κλείσει το δικό τους.
Ο Lewis, ο κιθαρίστας Benjamin Baret και ο μπασίστας Martino Garattoni δεν ήταν τόσο τυχεροί.
Επρόκειτο να προσγειωθούν στην Αυστραλία τις επόμενες ημέρες για να συνεχίσουν την παρακολούθηση, αλλά αναγκάστηκαν να παραμείνουν overeseas επ’ αόριστον.
Με τα στούντιο ηχογράφησης κλειστά σε όλη τη Μελβούρνη, ακολούθησε μια αργή, κουραστική, διετής προσπάθεια για την ολοκλήρωση του “Exul” για τους Ne Obliviscaris.

Επτά επιπλέον στούντιο και τρεις ακόμη χώρες αργότερα, το “Exul” τελικά μιξαρίστηκε και έγινε mastering τον Ιούλιο του 2022.

Το άλμπουμ προσωποποιεί το διακριτικό ήθος του Ne Obliviscaris που ξεπερνά τα όρια.
Το χαρακτηριστικό μείγμα συναισθημάτων και ομορφιάς της μπάντας είναι τόσο πανύψηλο όσο ποτέ, αν όχι ακόμα πιο συναρπαστικό, ιδιαίτερα ο τρόπος με τον οποίο οι γραμμές βιολιού του Charles πλέκουν προσεκτικά το δρόμο τους γύρω από το riffing του Baret και του συναδέλφου κιθαρίστα Matt Klavins.
Η δυαδικότητα των καθαρών φωνητικών του Charles και των γρυλισμάτων του Xenoyr παραμένει η αφηγηματική άγκυρα, εξυψώνοντας τραγούδια που εκπέμπουν εκλέπτυνση και αποτελούν masterclass στη σύνθεση.

Σύνθεση:
Xenoyr – Σκληρά φωνητικά
James Dorton – (Live) Σκληρά φωνητικά
Tim Charles – βιολί & καθαρά φωνητικά
Benjamin Baret – κιθάρα
Matt Klavins – κιθάρα
Martino Garattoni – μπάσο
Dan Presland – (Live) Ντραμς

  • Post author:
  • Post category:Latest News
  • Reading time:2 mins read